bajen, bärs och rakade brudar!

någonting säger mig att jag borde ligga i min sjukt sköna säng nu och snarka lite tyst för mig själv. men icke, jag offrar mig och skriver ett litet inlägg. allt för er vetni. har även fått klagomål på få bilder och ber om ursäkt för detta, my bad liksom.

så hur vare på enskede värdshus. Tja, fiffi och jag parkerade våra präktiga rumpor på två stolar nere i källaren framför en tvduk. Där visades som sagt derbyt mellan Bajen - AIK. AIK ägde första halvlek och hammarby andra. Men efter en heeeeelt uppåt väggarna feldömd straff drog jag och fiffi hem. En stund efter vi skildes åt ringde min mobil och fiffi berättade att när hon åkte på sin gata hörde hon ett enormt skrik, från hennes pappa. Pappan hade bevittnat bajen göra 2-2 målet och var givetvis överlycklig. Så även om jag inte såg klart riktigt hela matchen så bultar mitt lilla hammarbyhjärta lite extra glatt idag.

och förresten, vem satt inte brevid mig och fiffi om inte den forntida lilla sportspegeln programledaren Fredrik? How cute och cool isnt that? huh?


tyvärr valde herrskapet en lite mer diskret frilla. Vad tycker vi om det? Illa. Frilla illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0