john blund har vart i farten

här sitter jag klockan 10 på kvällen och ögonen är helt igen dimmade. först trodde jag att det berodde på att jag just tagit bort mitt smink, men icke! det är lilla john blund som spelat mig ett spratt och helt enkelt blåst lite sömnpulver i mina ögon :| fy fan för fläsk!

innan jag kryper till kojs ska jag berätta om min lilla dag. lite skola till kvart i tre, så kom hem i hyffsad tid. åkte förbi fiffi och lång o snacka en massa dynga. sen vare träning och sen åkte jag direkt förbi sassa, där även sophie och fiffi höll hus. sen letade jag mig hem hit och aa, på den vägen är det. Nu blir det lite one tree hill, sen till min stora passion. SOVA, olala tini wini string bikini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0