onsdag

skoldag nr två och jag befann mig åter inuti skolans väggar kl 10. dagen började med att kurator och skolsyster ksulle gå igenom en massa och så skulle såklart anita (mentor) babbla i typ 110 år. efter babblandet fick vi oss en rundtur i skolan och efter det skulle vi käka fiskpanetter. eller åtminstone så trodde vi det, men när vi gick ner till matsalen visade det sig att 2or och 3or ätit upp all fisk, surt. sen va det rast i evigheter och vi stod vid ingången och snackade en massa blaja med folk från klassen. efter rasten skulle vi ha någon tipsrunda och jag kom med frans, cristral och beata (tro mig, vi ägde). efter den hade vi typ håltimme i lite mer än en timme och jag och en massa tjejer drog iväg och köpte glass o satte oss i en park. efter det drog vi tillbaks till skolan, snackade med ännu mer nytt folk, sen vare skolfoto. men även här var det så vi trodde, men det visade sig att det bara var ett foto lärarna skulle använda sig av och som skulle upp på nån hemsida. så det är bara gå hem och tänka ut något nytt att ha på sig till nästa skolfoto. sen vare nån data login grejmoja och sen slutade jag, strax före kl 5. och inte vare någon peace som vilade, för jag var nämligen tvungen att träna handboll och fys. uchsi. för en stund sedan drog fiffi och sophie härifrån, dom kom på ett litet besök, alltid najs :D nu ska jag se one tree hill , puss och godnatt :)

ps. tro inte att jag är helt eb för att jag kollar på one tree hill nu, men jag har vart upptagen med andra serier så jag har inte haft tid med det förrens nu.. ville ba understryka detta faktum 


Kommentarer
Postat av: fiffi

HAHAHAHHAHAH måste varit jävligt segt att vara INNUTI skolans väggar! trångt eller vaad? hahahaha plutten :D

2008-08-20 @ 23:08:48
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0