sunday bloody sunday

jag har tänkt på lukes (från one tree hill) visa ord. hur många gånger har man inte tagit en bild där det är en främling med i bakgrunden? fatta då hur många gånger man själv är den mystiska personen i bakgrunden på folks kort, det borde vara oändligt många. dessutom de bilder då man inte är medveten om att man blir plåtad, låt säga att man är mitt i en tugga eller kliar sig i skrevet. haha nej men ni fattar grejen. det borde i alla fall vara väldigt många gånger man ofrivilligt blivit fotad då ägaren av kortet ser en och tänker: Fan vilken weird tjej där bakom.

Aja enough about that och vidare till betydligt mindre filosofiska tankar. Nämligen att jag tillbringade fiffis sista dag på sommarlovet (haha pay back time liksom) och vad gjorde vi? Jo precis som jag tippade igår så drog vi till staden och bytte mitt sl-kort. Därefter drog vi förbi hm och sedan hem. Här hemma väntade en underbar hallontårta, en latte och en uteplats med skinande sol. Inte så himla pjåkig söndag idag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0