three is a magic number

på order från somliga ska jag uppdatera min blogg, men i brist på tid så blir det bara en liten resume av dagen i sig. förseningar i tunnelbanan så jag hann bara lämna av fiffi i skolan. själv infann jag mig där kvart över nio och gick till fem i halv fem, inte najs. sen träffade jag fiffi och vi drog förbi bea medan hon berättade om första dagen i skolan. haha en och en annan kul grej att förmedla. nu ska vi till enskede värdshus för att bevittna bajen köra över gnaget, ska bli kul. så so long så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: fiffi

det går dåligt på bildfronten den senaste tiden märker jag..

2008-08-25 @ 22:43:26
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0