tjena bröder

idag har jag inte helt otippat varit i skolan. vi hade invigning i tre nya ämnen närmare bestämt spanska steg 3, engelska a och naturkunskap a. idag har jag även varit inne på tre olika caféer och bara köpt en latte och en apelsin sammanlagt, inte illa! nu på hemvägen så mötte jag upp felicia i slussen och så vandrade (eller chillade som fiffi sa) upp och ner för götbacken nåra gånger. Helt utan förvarning befann jag mig inne på gina tricot med en sjukt fin kofta som fick följa med mig hem.
 
tacka vet jag självutlösare när man äro ensam och övergiven


Här hemma har jag precis ätit middag och nu gick jag in på facebook i hopp om bättre tider. Jag hade två vänförfrågningar men dessa verkade tydligen bara vara någon Murat Sahin och en Muhammat Mustafa och det var ju inte så mycket att hänga i granen so to say. 

nu ska jag göra mig iordning sen ska jag och fiffi dra till sophie. sen kanske vi drar vidare till stina och jullan för att se på lillefot. mkt minnen från den serien liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0