tomorrow is the day

japp ni hörde rätt, imorgon är den stora dagen då jag börjar gymnasiet. känns väldigt pirrigt känner ju knappt nån så jag ska få lite moraliskt stöd från felicia som ska förlja med mig. bara jag inte snubblar, svamlar, går in i fel klassrum, kissa på mig etc etc så ska det nog gå bra.
 
idag var jag i stan med fiffi som köpte jeans. själv så kirrade jag en ny tröja till pappa som fyller år snart. jag var även och vaccinerade katterna. nu sitter jag här med fiffi som sitter och blåljuger angående desperade där hon av någon konstig anledning påstår att pual sagt till zack att han heter dana. men det är ljuuuug, men ska inte lite på tant felicia.. i alla fall inte alltid, för det är en slug typ. Nu ska jag och den sluga rävedn gå ner och göra oss varsin kopp te och snacka om min farmtida skola. gaah så pirrigt det är. berättar allt imorgon!
HEJDÅ LOVERS

juste, hitta lite skojiga bilder från dan innan connie drog.

              
plockade fina blommor i en       allmänt kul bild                 jag och ceasar
 park och bad en kille fota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0