träningsverk


igår tränade jag handboll, eller ah tränade fys med handbollen. sprang säkert 6-7 km och det va fan det jobbigaste jag gjort. efteråt kommer min tränare och berömmer mig, säger att det syns att jag hållt igång i sommar. Undra vad han skulle sagt om han visste att jag bara sprungit en gång och inte gjort styrkan en enda gång xd. Efter träningen drog jag hem och duscha, åt för att sedan möta carro vid gullmars. Åkte till st eriksplan för att träffa arvid, marcus, nisse och hugo. Sen åkte vi vidare till marcus i alvik och lekte rövare där hela kvällen. Det var kul men lite galet sådär.

Nu sitter jag och carro framför os och orkar inte göra någonting alls egentligen. Undra om det beror på min otroliga träningsverk eller kanske är det den otroligt otaggade känslan för att börja skolan om 7 dar. jag vet inte men skiter nog i vilket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0