grönalund

gick upp väldig tidigt idag, närmare bestämt halv 10. jag var illa tvungen eftersom min bror tog emot ett samtal från någon som hade tagit hand om fiona under natten (ja, hon va borta igen). denne tidiga telefonringare lovade att lämna katten runt kl 11. Tjugo i 3 drog jag hemifrån och ännu syntes ingen katt, men men.. när jag stack hade dom kommit och lämnat henne iaf.

jag och fiffi drog in till grönan där vi mötte sassa, stina, sanna, sophie och alex. vi var lite sådär töntigt barnsliga och leta oss dit men kul vare ju så vad spelar det för roll? mådde illa efter andra åket yeey, men det blev lite bättre senare. och vet ni vad jag gjorde som man absolut inte kan tänka sig? jag åkte uppskjutet! det är helt sjukt, trodde verkligen inte det om mig själv. men endast en gång fick räcka hehe xd 

    

imorgon ska sanna vännen åka hem till skåne igen, inte så kul. så därför ska vi in och ta en liten såndär avskedsfika med denna tös. efter det ska jag nog följa med fiffi som moraliskt stöd och hjälpa henne hitta "the jeans in her dream", ska nog gå bra. om hon bara vet vad hon letar efter.. det känns som vi kommer få sitta inne på denim for girls i alla mina dar, men jag hoppas att det inte blir riktigt så länge. imorgon är det även fredag dvs fyra dagar tills jag blir stammis på norra real. det känns fan überkonstigt, kanske inte att överge sturebyskolan men själva förändringen med nya människor, klass, lärare och allt. min högsta önskan nu är nog att komma i en klass med sköna människor, men vem önskar inte det? om alla önskar det så kanske alla rent automatiskt blir sköna människor, vilket innebär att varenda gymnasium fylls med sköna människor, det hade inte vart helt dumt det. nu ska jag kolla lite på handboll... eller one tree hill haha har blivit liiite beroende nu.


PUSSEN <3<3<3§§§

Kommentarer
Postat av: FIFFI

men kolla! sara skrev ett långt inlägg för första gången congrats. och fyfan har du noterat sötheten på alex och sophie i bakgrunden på den sista bilden? nööfff asså

2008-08-15 @ 13:24:57
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0