os


jag som brukar ha koll på det mesta inom sportvärlden, brukar alltid ha koll på vem som ligger vart i allsvenskan, sitta bänkad framför olika mästerskap i olika sporter etc. men vad är det som hänt med mig i år? jag förstår inte. för två år sen tror jag att jag knappt missade en match som hammarby spelade, men i år så tror jag att jag kanske sett en på hela året, det är ju sjukt. inte nog med det så är det tydligen fotbolls os för damer och det hade jag helt glömt bort. inte likt mig, kan lova er att nästa år ska det bli andra bullar, då ska ni få se den riktiga sportfånen i mig. men tills dess får ni nöja er med den lite-för-upptagna-sara-som-inte-hinner-med-att-bry-sig-så-mycket-om-sport, aight?

nu ska jag göra iordning mig för att sedan träffa carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0