norra real

sjukt mkt stavfel i förra inlägget, jag beklagar detta stort med orkar inte ändra på det nu.

dagen började tjugo över sju då timo räisinens stämma fylldre rummet vilket innebar att jag var tvungen att dra mig ur sängen. efter att jag och fiffi gjort i ordning oss satte vi oss på tuben som skulle ta oss in till rådmansgatan. med fjärilar i magen klev vi in i aulan där säkert 600 ögon stirrade (varav två som tillhörde im a bitch). som dom mesar vi är så satte sig fiffi och jag långt bak och lite senare kom även madelene och satte sig med oss. rektorn snackade en massa plus lite andra lärare och sånt. sen vare dags för upprop där jag kom i en klass där jag inte kände en enda kotte. jag kommer in i klassrummet och räknar snabbt ut att det är 7 killar i klassen, damn. det visade sig även att connie var uppskriven på alla listor och som den hjälte jag är så sa jag till dom att hon flyttat till england. mina mentorer presenterade sig och en av dom hette svetlana och kom från ryssland, yey. ni som känner mig vet att jag och allt som har med ryssland att göra inte riktigt går ihop. första timmen va ganska stel, mentorerna pratade på och eleverna bara log och tog emot papper. men efter lunch verkade alla bli mer avslappnade och till och med pratade med varandra. det visade sig att många utav tjejerna var riktigt trevliga och efter en dag i klassen drog jag och sisådär tio andra iväg för en fika.  

juste, mitt schema lägger jag upp senare.. har inte det på datorn än. hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

haha i'm a bitch! men vadå du och inte ryssland? MESS då? vavava? och btw var fiffi med hela dagen? :O ses på fredag! :)

2008-08-19 @ 22:53:53
URL: http://egotospare.blogspot.com
Postat av: fiffi

men haha ellen ser jag ut som ett plåster eller? xd haha ofc i was only där like 15 minuto dont worry :D

2008-08-20 @ 17:47:52
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: fiffi

asså wtf ingen mercy här inte. vi (folket) KRÄVER uppdatering! Det är ju skam på torra land att unga fröken rosenkniph inte kan publicera ett endaste dyft på helaste 28 timmar.må du onda varelse brinna i helvettet om inte ändring på detta sker inom snarast.



mvh/ Harriet och Gunilla från Lunds äldrepensionat.

2008-08-20 @ 22:36:01
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0