kat(t)astrof

vid det här laget borde ni veta att connie inte längre är en svensk medborgare utan en eu-medborgare som håller till i england. älskar henne så himla mycket, därför va det kul att prata med henne igår, hon verkade må fint. men jag orkar inte snacka om det mer för då kommer jag börja gråta så från connie till hennes katter. det är nämligen så att jag har fått den stora äran att vakta connies fina katter, felix och fiona. dom är bara så himla gulliga! men idag så hände ngt dramatiskt. dom ville gå ut, dom fick gå ut, när jag släpper ut dom så ser jag grannkatten ta sats och attackera. med full fart springer han in i huset och jagar fiona. men som den djurvän jag är räddar jag henne och fick en hel del rivmärken på köpet. haha det var en liten lägesrapport till my och connie ;)

nog talat om dessa varelser och vidare till något helt annat. idag ska jag ta mig i skinnet och pallra mig in till stan. jag har bestämt mig för att frächa upp min garderob litegrann och är helexcited! jag ska försöka inhandla en mysig kofta och lite accesoarer, får se hur bra det går. hörs sen!
... och en video också. ett gott skratt förlänger livet :) PUSS


Kommentarer
Postat av: julia

skulle jag också behöva :) saknar dig sarut

2008-08-05 @ 16:15:55
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: julia

fräscha upp min garderob alltså :P

2008-08-05 @ 16:17:00
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0