what if

bloggandet har blivigt något pyttelitet. något som ingenting betyder eller som ingen bryr sig om. det är smutskastat, bortruttnat och ihop knögglat, det är i sånna fall det känns. vart tog alla saras läsare vägen? vavava? jag trodde faktiskt ni var mer pålitliga än vad ni var. men men, somliga kanske inte är skapta för att bli sketna bloggerskor? det kanske finns en annan värld utanför denna som jag kanske råkat passera i förbifarten. what if I can be something else? jag kanske hade kunnat ägna mig åt något helkul där jag verkligen behövdes. typ clown, som clown får man nog fler åskådare än sara har läsare i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: fiffi

jag kan minst sagt säga att jag känner igen mig i det du skriver sara! fan asså. vart tog alla vägen?:O det blev sommar och alla kastade sina laptopar i väggen och gick ut och solade typ. vad ärde för stil?

aja, här har du mig iaf. trogen ochsara läsare i vått och torrt! ..alltid nått ju



2008-08-23 @ 01:29:11
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0