worst case scenario

igårkväll höll jag till hemma hos stina tillsammans med fiffi. kollade på filmen 21 men efter bara någon minut var jag tvungen att cykla hem och leta reda på fiona som hade sprungit bort. sen åkte jag tillbaka till stina, kollade klart på filmen, satt och läste högt ur en blogg, garvade så att man fick ont i magen etc etc. När vi satt där mitt i stinas kök och hade det lite mysigt så ser vi en SKITSTOR spindel på golvet!! Vi skrek som fan och jag höll på att tappa datorn, twice. Spindeln kröp in i ett hörn och försvann, vi var lite allmänt skakade och sen så återgick vi till det vi gjorde. Sen tyckte vi det va en jättebra idé att göra te, äta cheesecake och läsa högt ur dassboken. Teét smaka mint och därmed skit. Cheescaken råka jag smälta i mikron. Dassboken hade skämt som ingen förstod. Men men, skoj vare.

  
 


1. Stina och Fiffi är helt förvivlade över faktumet att det finns en spindel i rummet
2. Fiffi försöker förjäves tuta bort spindeln med foten
3. Jag försöker hålla modet uppe med högläsning och jag är även preparerad med en sopborste
4. Min cheescake som smälte


Nu ska jag dra till stina och träffa sanna, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0