don't look back in anger

Oj kors i taket, det är julafton om 2 dygn! Hur galet är inte det? Känns inte som att jag upplevt någon större julstämning i år. Kanske är det för att jag inte hjälpte till att klä granen, att jag inte gjort något julgodis eller byggt ett pepparkakshus? Men men, vare sig stämning eller ej kommer ju faktiskt julafton allt närmre och det är det väl ingen som blir ledsen över.

Sen jag slutat skolan har jag inte gjort så himla mycket, men det har inte gjort mig någonting för lov är till för att slöa.


så  gåre när man släpper lös mig på gymmet, mihi


Kommentarer
Postat av: fiffi

asså detta är verkligen sara i ett nötskal. se en jobbig grej och sen ba helt självklart ska man upp och klätra liksom bestiga föremålet.

2008-12-22 @ 02:09:22
Postat av: sara

sv: haha nej inte alls. till mitt försvar kan jag meddela att annika gjorde det först :P

2008-12-23 @ 03:05:29
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0