juldagen

Ja igår var det alltså julafton och iår va det första året jag inte förväntat mig någonting, för oftast brukar man bara bli besviken över att ha en massa förväntningar. Dagen var trevlig men inget speciellt. Käkade i alla fall god mat, somnade under kalle anka och eftersom jag inte önskat mig något särskilt fick jag inte heller något särskilt. Fick och skickade en del julsms och då kändem man sig ju i alla fall lite snäll. Under kvällen spelades GTA vilket jag inte direkt var kung på, sedan avslutades kvällen med prison break och gossip girl.

Idag är det som sagt dan efter dopparedagen och jag har ägnat min dyrbara tid åt att fika med några från klassen och träffat fiffi, connie & hennes syster. Trevligt värre, nu ska jag iväg till yunna där jag plus några andra ska samlas och spela nintendo wii. Sen bär det eventuellt av mot connies crib där natten för hoppningsvis blir spenderad. Imorgon är det shopping på mellandagsrean som gäller. tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0