lektionsfritt

Gårdagen va hur skön som helst, började med sovmorgon, en slölektion, ett konstigt engelska läxförhör, äckligt julbord och sen var det dags för fika och lekar. Himla kul att vara lite barnslig ibland, var även kul att nästan alla i klassen klädde sig i rött precis som överenskommet. Resten av dagen flöt på bra, tränade och sedan åkte jag hem till hayun. Hade inte lektioner idag så jag, hayun, annika, alma, julia, eddie, edvin, henrik och love samlades framför teven och kollade på gothika och lite på sagan om ringen. Klockan 12 blev hayun 16 år så det firades med tårta och paket från hennes päron, lite sött sådär. Grattis grattis! <3

Sov över hos henne inatt så vi vaknade väl runt 11 och efter ett tag drog jag ut på stan där jag shoppade alla julklappar och växlade lite pengar. Resten av dagen har jag bara varit hemma och skrivit på min gympainlämning tills imorgon, inte klar än efter ungefär 5 timmars jobb, usch. Men det orkar jag inte bry mig om för det är det sista jag gör på hela terminen så då kan det lika gärna göras ordentligt. Nu ropade precis mamma att det är bonde söker fru så nu ska jag ta ledigt fårn pluggandet ett tag, det är jag värd.

Trevlig 18:e december alla glada!

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha ja, jippiiiiiiiiiiiiii! =) jorå det är finnemang här <3

2008-12-18 @ 20:45:19
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: julia

sv: jorå det var bra, vi kom lite sent så hann inte se speciellt mycket. men hälsade på lite folk, och sen andreas och erik =)

2008-12-18 @ 21:40:19
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0