over and over

Likt en väckarklocka tidigt på morgonen attackerade naturprovet. Länge har det legat och gnagt på på mitt samvete, att jag borde pluggat mer än vad jag gjort osv. Den största skillnaden mellan väckarklockan och provet är att väckarklockans stämma påminner mig om ett klagoskri medan jag tänker tillbaka på provet så känns det bra. Efter det ena provet kom det andra, oförberett i matte, men precis som på naturkunskapen så kändes det bra. På gympan tog jag massa bilder på mig själv när jag utförde gymnastiska övningar, kommer bli bra till inlämningsuppgiften. Nej nu har jag surrat färdigt, ska göra mig en hederlig macka för att sedan återgå till pluggandet som förtillfället inte existerar. Blää

Imorgon är det julmys med klassen och dresscode rött och jul. Blir nog inte helt fel

Kommentarer
Postat av: julia

tja fan hur fan är läget med dig sarut? =)

2008-12-17 @ 22:14:22
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0