regn, försening och rullstensåsar

Skoldag idag som började med regn, försening och muntlig redovisning om rullstensåsar. Trots denna förjävliga start på dagen blev den ändå inte så hemskt som man kunde tänka sig. Hade matte och gympa där jag skulle vara i gymmet så det var chill, inte så mycket att göra direkt. Sen var det spanska och jag fick g på provet. Trodde fan inte skulle få g ens för det gick så dåligt, men nu är mina chanser på mvg rätt långt borta i guess. Efter det åkte jag och annika till stan för att införskaffa lite hemlisar som kanske julia kan ha nytta av på lördag, ska ju dit på hennes födelsedagsmiddag. Vi drog även förbi lite affärer såsom weekday där vi båda fyndade lite. Nu ska jag hålla hårt i mina pengar tills London, tänker fan inte komma dit pank. Jag och fiffi åker om en precis vecka, kommer bli så jävla kul. Äntligen ska vi träffa Connie igen!

Nu borde jag plugga men så här efter 10 börjar min hjärna sakta men säkert dra ner på kapaciteten så jag tar inga risker för värdelöst plugg - ser andra avenyn istället så att det inte blir några missförstånd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0