Stress

Är lite smått stressad över morgondagen för jag har insett att min planering inte varit så himla kvalitativ. Jag borde göra bra ifrån mig på både geografiprovet och den muntliga spanskan men i lite ren förvirring har jag inte förberett mig så bra.
- Jag ska även hinna packa min resväska med relevanta prylar inför london och då måste man ta med sig varma kläder, vanliga kläder, festkläder och samtidigt tänka på alla riksdaler man råkar shoppa upp där borta så att man helt enkelt lämnar lite plats i sin kära resväska.
- Jag måste fixa mina individuella val och jag har inte ens valt kurserna än. Dessutom när jag skulle in på fronter och testade så fattade jag inte hur man gör så jag måste alltså även förstå hur man gör för att söka.
- Måste även sola och förhoppningsvis träffa sophie och då krävs det att jag hoppar över min träning också.

I övrigt är det väl hen hel massa andra grejer man ska tänka på som jag inte orkar bry mig om för tillfället. Vill bara stanna tiden (haha får den känslan rätt ofta nuförtiden) och helt enkelt ta det lugnt en stund och plugga ordentligt. Så att all jävla stress släpper. Nu har jag tyvärr inga övernaturliga krafter och kan inte påverka tiden. Ska stänga denna dumma laptop så att jag gör lite nytta.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0