helg

I fredags uthärdade jag ännu en dag i skolan för att sedan gå hem och ta det lugnt framfär både ett och två avsnitt av prison break. Efter en rätt najs middag drog jag och fiffi förbi sophie där även stina var. Vi kollade lite på love actually och spelade "rita och gissa". Jag kan stolt presentera fiffi som världens sämsta tecknare eftersom hon fick den otoligt lätta uppgiften att rita en städare och efter typ 10 minuter av en hel massa gissningar var vi helt enkelt tvugna att ge upp, tänk er då hur dålig hon va på att rita! Sen kom alex en stund innan vi skulle gå och det är ju alltid kul att träffa på honom sådär ibland.

Igår väckte pappa mig vid tolv och sa att det nog var bäst om jag gick upp så att jag hann göra i ordning mig till fikat hos farmor. Det var lite mysigt, andra advent feelings så att det smällde om det, käkade mig mätt på diverse kakor och cheescake och dylikt. Efter det åkte jag iväg på match där vi mötte AIK och vann den med kanske 4 bollar eller nåt sånt. Efter det fick jag åka direkt hem till julia där det var lite födelsedagsfirande med god mat och trevligt sällskap, helmysigt. Fick dessvärre dra hem tidigt för jag hade tidig samling som fan.

Japp, för idag var det samling klockan 8.00 och det är vid sådana tillfällen som man undrar varför man valt att ägna sig åt något så dumt som handboll. Första matchen vann vi även den mot RP och efter den väntade en promenad till ikea och deras goda lunch. Sen spelade vi vår andra match för dagen, sista för flick-sm och vi vann även den så vi gick vidare som gruppsegrare. Själv spelade jag inte så mycket eftersom jag fortfarande har problem med min översträckta armbåge och dessutom problem i ryggen. Resten av denna dag har jag inte gjort så himla mycket, lite plugg, lite solning och dessutom lite andra avenyn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0