zzzov gott

Måste medge att humöret sjunker en aning när man vandrar hem runt fem tiden och månen lyser. Asså vänta lite här nu, månen ska synas på himlen när det är natt och inte när jag är på väg hem från skolan. Det är sådana saker jag bara stör mig äckligt mycket på.

Över till något mycket roligare än kallprat om vårat mörka land, något om morgondagen och helgen som väntar kanske. Imorgon slutar jag strax över två och eftersom jag inte har några som helst planer (hör och häpna) tänkte jag gå hem och vila ut mig till kvällens bravader. På lördag ska det hinnas med lite fler saker såsom fika med farmor  (a.k.a min söta målsponsor), spela en flick-SM match för att sedan avsluta kvällen hos julia på lite födelsedagsfirande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0