gästinlägg numero uno!

Hejsan alla ochsaras läsare! Idag barn är det inte sara som skriver. Nej. Idag har ni den obeskrivligt stora äran att läsa ett inlägg gjort av ingen mindre än fiffi, alltså jag dåra.
Nu kanske ni tror att jag har knyckt saras lösenord och brytit mig in här för att med våld ta över denna blogg. Men lugn, det ska jag inte. Sara (som förövrigt mår bra och är i säkerhet där nere på öland för tillfället) gav mig sitt lösenord helt frivillgt, alltså inte under några som helst hot eller dylikt från min sida. Visst är jag snel hest?

Aa men jag skulle väl egentligen bara uppdatera lite smått här och jag kan avslöja att det är en brun sara som ni kommer ha att göra med när hon returns. Finns inte mycket annat att göra än att sola på öland med handen på hjärtat. Har hört att det skall vara Sveriges solsäkraste plats. Vilket magnifikt och genialt ställe att ha ett sommarhus på va? Håller ni inte med mig barn?

 
Här har ni en bild på eran bloggfavvis!
Vill bara understryka att allt vatten inte är sådär himla grönt på öland.



vi var på böda också. jag ska väl inte
sticka under stolen med att det var fint väder häller



Sara gillar glass som ni kanske märkt. Inget fel med det inte.
Denna bildtrio är från morgonen innan jag åkte hem
till stocken. Vi var otrloigt sorgsna som ni ser!

Dom här bilderna var bara lite random shit från min kamera. Men jag kan tala om för er att när Sara kommer hem, då ni! Då ska ni få se på bilder! Vi tog närmare 400 bilder tror jag. 
Men nu ska jag sluta babbla. Hare gött nu så kommer sara hem på Söndag tror jag!

/  fiffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0