mamma mia tuttarna klia

dagen i ära har jag tillbringat med att vakna upp hemma hos connie. haha, om ni undrar varför jag har henne runt mig 24/7 nu förtiden beror på att hon ska flytta till tedrickarnashemland England och placera sig i staden London. Till råga på allt så ska hon dessutom göra detta innan Augusti! Sista tiden vill jag därför hänga ihop med denna krabat :) Efter att jag vaknade drog jag hem till mig och sassa kom förbi, mysigt. Sen drog hon hem och jag mötte upp millan påväg in till stan. Vi käkade på taco bar och snackade en massa skiiit. När vi ätit klart gick vi till sergel, träffa sassa och sen så såg vi filmen Mamma Mia. Eller vänta, först så träffade vi ju felix och det va ju bara ages sen man såg honom så det va ju skoj. Filmen va faktiskt bra, eller i alla fall enligt mig och millan!

vet ni vad jag kanske kanske kanske ska göra imoron? Springa. och för att det ska funka så måste jag ha sovit mycket. så tyvärr bloggandet... plikten kallar ;)

Kommentarer
Postat av: coconut

haha, hur vart det med springadet sömntuta?xd

2008-07-15 @ 14:01:38
Postat av: sara

haha om du hade väckt mig istället för att sitta vaken en timme så (a)

2008-07-15 @ 14:24:39
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0