oväntad post

idag när jag tömde brevlådan hände något underligt. jag tittade igenom högen med brev och såg med överraskning att det var ett till mig. jag river upp det och ser lagfoto och ensamfoton från partille cup. det sjuka med det var att hela laget vägrade att vara med på bild, men eftersom vi blev garanterade att vårat lag skulle få en medicinväska och att vi inte skulle be höva se korten igen så ställde vi upp. och tror ni inte att jag får hem dom där jävla bilderna? svettiga som vi var efter att har spelat match så blev det hela ännu osexigare än väntat. nu vill dom även att jag ska pröjsa 50 spänn för några oönskade bilder. dom där människorna är ju bara för tokiga! (Jag är i alla fall målvakten i mitten)

nu är klockan lite för mycket, jag ska krypa ner i en stor säng med fiffi och connie, för vi ska upp tidigt imorgon. Öland it is folks, och väckarklockan är ställt på kvart i 9! det är bara att ta sig i kragen och leva med detta faktum. 7 timmars bussresa i typ 30 c är inte något som jag ser fram emot, men det får gå. jag kommer hem den 3e och har ingen möjlighet att blogga där nerifrån, men ni får lova att inte glömma bort mig. så fort jag kommer hem ska jag slänga upp bilder på allt ifrån fiffi till mitt blivande hus.

hoppas ni överlever utan mig i några dygn. men det ska nog inte bli några problem, ni är ju så stora nu (a) puss

Kommentarer
Postat av: Ida

kolla min blogg :)

2008-07-25 @ 11:07:59
URL: http://pingpongboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

har connie en blogg, vad heter den?

2008-07-28 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0