Med en enkel tulpan på bemärkelsedan

Den 27:e juli. den 27:e juli smäller det! Att bara uttala stavelserna får mitt hjärta att slå ett extra slag. Jag känner att jag börjar bli lite nojig inför denna dag. För vet ni vad som är så speciellt med den? Det är det datum då jag föddes och därför har den valt att kallats MIN FÖDELSEDAG! Det är nästan så att jag skulle kunna sitta i timtal för att göra något som räknar ned till "the big day". Något som liknar adventskalender men som istället skulle kallas födelsedagskalender. 
Tanken är helt klart lockande men jag håller mig i skinnet och försöker uppföra mig som normala tonårinar skulle gjort, att istället för att vara överlycklig för att vara ett år äldre, se dagen som en chans att få feta presenter. Kläder går väl an, så länge man noga beskriver affär, modell, färg, och pris så att det inte blir några som helst missförstånd. Pengar är för torrbollar.. hihi nejmen det är bara så tråkigt. Eftersom jag kirrat allt i prylväg så kan jag inte önska mig en iPod, kamera eller mobil heller.. Så vill ni verkligen veta vad jag önskar mig? en stor fet bred säng! Den och dess lakan ska få alla att tappa hakan och tänka "det där är fan det fränaste jag någonsin skådat" (eller nåt i den stilen). Påslakanet ska även matcha till min då ommålade svarta fondvägg och en sjukt snygg tavla.

Bilden i mitt huvud är en vision som bara måste förverkligas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0