Always look on the bright side of life

Hej hej hemskt mycket hej! idag vaknade jag först av att connies klocka ringde kl 8 (!), jag somnade fort om men låg klarvaken vid tjugo i nio. Sen kom den fruktade städerskan och drog igång den klagoskrikande dammsugaren. Efter frukost runt 11 så drog vi på oss springgrejerna och sprang, yeey finaly. Såhär efteråt känns det jävligt bra om jag får säga det själv :)

Idag lever jag min sista dag i peace and quiet, för tyvärr så är det så illa att min familj kommer hem från öland idag. gaaaah.. jag orkar inte med dom. All harmonisk stämning som jag försökt skapat här hemma under mina 6 dagar som ensamvarg förstörs då med detsamma. Friheten att ligga kvar i sängen hur länge jag vill och känslan till att inte behöva tvångsdiska är underbar. Men nu är den somsagt helt bortblåst och dagen i ära kommer nog gå åt till att städa undan diverse saker på diverse ställen och till att bädda. Men såklart så ska jag väl hinna med något annat idag, det lutar mot att göra ska göra mig en hejdundrans god latte och kedjetitta på veronica mars. Ni hörde rätt.. kedjetitta, en del kedjeröker men själv så kedjetittar jag på tv. Utan denna lilla vana hade jag nog skaffat mig en annan hobby, typ röka. Därför kan man ju se lite positivt på denna lilla egenskap.

Jag vet att texter kanske inte är sådär jättekul att läsa och därför tänker jag förse er med någon bild sådär ibland. Här har ni en ifrån gårdagen. PUSS

sadws 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0