tretton gubbar och en plan

idag så vaknade jag runt 12 snåret och efter att ha tagit en dusch så kom mormor på besök. hon är bara för söt ska ni veta och det var nog mest därför jag satte mig ner för att fika med henne, mamma och pappa. sen drog jag förbi fiffi, där även connie befann sig och vi gjorde lite utav varje... tittade b.la. på inspelningen från balen. när klockan närmade sig 6 träffade jag johanna, fredrika och carro. vi lagade väääärsta middan i johannas fina lägenhet, sånt är alltid najs.

när vi satt framför tv:n och kollade på alla pride-program som 5:an hade att erbjuda hörde vi en skrikande skratt från johanna som stod ute i köket. vi var inte sena med att springa dit och ni kan inte gissa vad vi såg utanför fönstret! 13 utlänska män vandrade längs en fotbollsplan på en lång rad. de viftade med händerna och det såg ut som de sa saker. när dom vadrat fotbollsplanen fram och tillbaka ställde dom sig i en ring och börjar klappa händerna. vad var det som dom här männen höll på med? alla såg ut som dom försatts i trans eller nåt.. kanske hade de blivit förtrollade? eller kanske var det tvångstankar som gjorde att dom var tvugna att gå på fotbollsplanen, för annars skulle något dåligt ske? chansen finns ju att dom bara gjorde någon ritual eller nåt, men det såg i alla fall askul ut. hur ofta ser man medelåldersmän som faktiskt bjuder på sig själva? kanske så var det lite omedvetet, men ett gott skratt fick vi.

Här är början till ett utav programmen vi såg ikväll, det var bara för sjukt. någon mer än jag som såg det? ricky och steve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0