bitter sanning

som en flitig bloggerska som jag faktiskt är, så läser jag många olika bloggar. och ni andra som läser blondinbellas blogg vet vid det här laget att hon utsatts för någon form utav övergrepp nere i italien. innan detta hände fanns det ingenting som kunde stoppa henne. hennes inställning var att hon och två kompisar skulle ner och röja på diverse nattklubbar. att hon inte hade en tanke på att det faktiskt kan vara farligt att vara ute och festa som tre svenska tjejer, tycker jag är ganska konstigt. hon slutar ett inlägg med att säga: "När jag kommer hem kommer jag att ta tag i allt och försöka ändra denna sjuka värld".  Ingen förtjänar att utsättat för något sådant, inte ens blondinbella, men detta är faktiskt en sanning i våran värd. Unga tjejer blir dagligen våldtagna och om det grävs ett övergrepp mot henne själv för att hon ska förstå det, tycker jag det är värt det.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag måste ändå säga det lite onämnbara, jag tycker hon överdriver liiiiiiite. alltså, det som hände var att en kille tafsade på henne på en nattklubb. för det åker hon hem en vecka tidigare. men jag vet inte det kanske var en jättehemsk upplevelse för henne.. jättefina bilder i inlägget nedanför! sara s som är fotografen eller? puss!

2008-07-21 @ 16:07:31
URL: http://egotospare.blogspot.com
Postat av: My

Totaly agree!

2008-07-21 @ 18:18:08
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0