nattsyssla

hej alla söta... och alla fula också för den delen. Har suttit här ett bra tag och pillat lite på designen och detta är ett litet smakprov av hur den slutgiltiga  ska se ut.

Idag har jag tränat handboll på Gubbängsfältet. Det har varit mycket träningar på sistone eftersom vi ska finslipa oss inför Partille cup som vi ska spela nästa vecka. Kommer kännas lite konstigt att spela eftersom jag inte spelat match på ett bra tag och dessutom för att vi spelar för en ny klubb. Inget Årsta AIK här inte, det är ju bara sååååå 2007. Nu är det Spårvägen som gäller. Efter träningen slängde jag mig på cykeln hem för att göra iordning mig och möta upp fiffi. Vi tog en sväng förbi sickla där jag köpte en sjal, tre par trosor och så köpte vi båda tyg. För det är nämligen så att Felicia och jag ska sy imorgon. Haha, hur resultatet blir har jag ingen aning om, men en bild kommer nog, förr eller senare.

Nu ska jag nog gå och sova. Man kan ju inte gå miste om sin skönhetssömn och absolut inte om man ska sy dagen efter. Risken finns ju att man kommer somna rakt på symaskinen och tillslut så sitter man väl där med en hel symaskin i fingret. Så för allas säkerhet säger jag godnatt nu. Puss på rumpan

Sara

Kommentarer
Postat av: FIFFI

feett snyggt ju! bara för att dy har värsta feta dataskillsen liksom ;o

men du, puss på rumpan är mitt uttryck din arab! INTE OKEJ :|



annars ljuvligt (A) :D

2008-06-27 @ 12:41:13
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: sara

men jag skulle ju bara låna och ge tillbaka det sen ju!

2008-07-07 @ 00:38:29
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0