pannkakor med sylt och glass

Satt precis och fika med fiffis familj & mormor.

Lowe: Det här måste vara min turdag! Idag lekte vi röda och vita rosen och jag blev bara tagen EN gång. Sen spelade jag 21:an och vann. Efter det spelade jag basket med Tobias och vann. Sen spelade vi pingis och jag vann igen.
Sara: Du kanske bara är duktig, det kanske inte har med tur att göra.
Lowe: Nej, det måste vara min turdag. För vi fick pannkakor med glass och sylt också! :D

haha, söta killen lät så jävla gullig när han sa det. :)

En dag försenad fick man reda på vilket gymnasium man kom in på. Kom in på förstahandsvalet Norra Real, sam-sam. Im so happy, im so glaaad... (8)

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Hej, det råder designstopp för tillfället. Men kika gärna in på min blogg senare så kan det hända att jag ändrat mig! :) (Klicka på designhjälpsknappen på min blogg, där meddelar jag när jag börjar om igen)

2008-06-27 @ 18:35:33
URL: http://candypie.blogg.se/
Postat av: sara

okej, tack ändå :)

2008-06-27 @ 18:46:24
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0