banankontakt

Skolan flöt på rätt snabbt men som vanligt på onsdagar fick jag skynda mig utav bara helvete för att hinna till träningen. Efter denna lilla motionsrunda hade vi nåt slags möte med klubbens elitkommitté. En himla massa snack om framtiden, huvudämnet var framtida spel i elitserien 2011, låter rätt långt borta för mig måste jag erkänna. Plugg intensiteten har inte varit då jag gjort en massa strunt istället för att plugga.

Imorgon har den dumma lärarkandidaten bestämt sig för att ha ett prov och se vad vi lärt oss under hennes lektioner, fan vad jag är otaggad. På eftermiddagen ska vi även kolla lite olika val på kurser inför 2an och så vidare. Låter rättskunskap, filmkunskap, etik- och livsfrågor skoj eller? Får se vad som låter lockande imorgon. Nu ska jag sova för jag är trött som en tölp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0