en bild säger mer än tusen ord

Har inte tagit vara på dagen så mycket som man kanske borde ha gjort såhär lördagen före skolstart. Har helt enkelt bringat min tid hemma i soffan framför datorn och lite plugg. Åkte förbi skanstull och gick götgatsbacken tillsammans med Fiffi som behövde införskaffa en present till sin mor. Efter det åkte jag hem för att sedan åka iväg på släktmddag. Efter kom Fiffi förbi en stund, vi hade planerat att kolla på en så kallad monsterfilm men så blev det såklart inte. Satt istället och snackade en massa skit, lyssnade på musik och roade oss med diverse bravader på min lilla dator. Strax efter att Fiffi vandrade ut i minusgraderna började jag ta tag i den lilla timmen som återstod på detta dygn. Jag tog helt enkelt ner lite pinsamma klassfoton från min fina fondvägg och klistrade in dom prydligt i mitt fotoalbum. Tänkte bjuda på tre bilder som jag hittade i albumet. Det första är vid 3 års ålder, det andra 5 år och sist men inte minst årets.






Kommentarer
Postat av: Erika

gud vad gullig :)

2008-11-07 @ 15:08:17
Postat av: sara

sv: ååh tack så mycket :)

2008-11-07 @ 16:48:02
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: almoeeeeee

seriöst, den första bilden, jag döör!!!!

2008-11-11 @ 16:50:52
Postat av: sara

sv: haha jag ser ut som ett tamt troll :)

2008-11-11 @ 23:07:58
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0