farsdag

Söndag idag, men inte vilken som helst, det är ju farsdag idag. Hade inte riktigt planerat det så himla bra så jag hade inte någon till far min. Så jag ställde klockan på halv 9 för att göra en hedlig frukost på sängen. Jag offrade till och med min image när jag modig som jag är sprang ut för att hämta tidningen i min knallrosa pyjamas. Pappa verkade i alla fall bli nöjd och eftersom jag kunde gå tillbaka till min varma säng gjorde det inte så mycket att jag var tvungen att gå upp så tidigt. Nu ska jag snart gå upp för jag ska spela match snart. Mot sannadal och ella i klassen, ska bli kul. Hur jag ska fördriva resten utav min söndag i oklart, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0