jag vet inte vem jag är


Sitter här och strötittar på fotbollsgalan, den stora frågan är tydligen om Zlatan ska få guldbollen eller inte. Den som lever får se, efter pausen tydligen. Försöker klura ut om jag gjort något utav värde idag men det är svårt att komma på något som bringat lycka till världen. Däremot så gick jag upp kl 7 helt i onödan för våra enda lektioner blev inställda. Eftersom vi även har studiedag imorgon betyder detta att i praktiken har jag hela fyra dagars helg. Men tro inte att jag fick informationen innan jag åkt hemifrån, nej nej. Jag åkte hela vägen till skolan och väl där kunde jag lika gärna stanna. Gjorde en powerpoint presentation med Azra och sen hjälpte jag till lite i nrif. Efter denna otroligt ärofyllda uppgift gick jag hem till yunna där även julia och annika höll hus. Nu är frågan vad jag ska göra, plugga eller se på gudfadern II?

...och för er som inte vet det vid det här laget så fick Zlatan sin guldboll. Slutet gott, allting gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0