mad world

Hela dagen i enda har vart inbäddad i någon slags söndags-mood. Allt jag gjort har gått långsamt och man har hela tiden haft i bakhuvudet att man borde göra något viktigt och ta vara på den sista dagen innan skola. Inte för att det spelar någon roll, trots denna känsla gör jag ändå ingenting utav någon större vikt på söndagar. Idag så har jag t ex suttit i timtal framför datan bara för att ladda ner musik, fylla min iPod och helt enkelt surfa lite. Har även gluttat lite på handbollen mellan sverige och turkiet. Som kompensation för detta har jag i och försig varit rätt duktig och gjort min fysträning, tog drygt 40 minuter och jobbigt var det.


gråt en skvätt över faktumet att det är skola imorgon och kolla på denna lika sorgliga video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0