mat styr min vardag

Ja nu kanske ni undrar vad fan min rubrik betyder. Jag kan lugnt meddela er att det inte har ett skit och göra med att jag håller på att bli ett fetto. Nej nej, det är bara så att jag blir gladare om jag får god mat. Idag till exempel fick vi pannkakor och tror ni inte att jag är superglad nu? Nu har jag precis ätit det godaste på länge, nämligen glass med chokladsås, hallon och hackade nötter. Jag menar om jag inte var tillräckligt glad innan så blev jag det nu och jag tror till och med jag orkar med att plugga nu också. Ifall vi skulle fått godare mat i skolan hade jag nog varit mer strålande och trevligare, därför håller jag tummarna för att mitt humör kommer vara på topp hela veckan, det är ju trots allt önskevecka i skolan.



hade en himla massa småsaker på hjärtat så jag kan ju ta några av dom.
- Nämnde det inte igår, Kalmar blev svenska mästare igår
- Fick mina skolkläder idag, ett par mjukisbyxor och en t-shirt och dom passade perfekt
- Fick min första HSB tidning idag och ni anar inte hur vuxen jag kände mig
- Jag borde vara rätt irriterad för bara denna eftermiddag har min dator kraschat fem gånger, trots detta är jag glad och skyller det helt enkelt på dagens ljuva måltider.

Kommentarer
Postat av: julia

fan va gooottt

2008-11-17 @ 18:35:39
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: aa no kidding

2008-11-17 @ 22:04:00
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0