mors lilla olle

Min dag har varit förjävla ointressant så jag ska bespara er några sekunder utav era liv och slippa läsa om det. Men en grej kanske är nämnvärd, det är faktiskt så att jag lite smått ska göra om på mitt rum. Idag skedde det stora steget att sälja en gammal byrå som stått i ett hörn och samlat damm de senaste åren. Härnäst ska jag nog försöka göra mig av med min tvbänk och så såklart ska jag få efterlängtande säng, om den nu kommer upp till övervåningen. Den som lever får se helt enkelt, men resultatet ska nog bli bra. 

Imorgon börjar jag kvart i 10 och slutar en timme senare, om jag har tur. Om jag har otur kommer jag efter det ha en håltimme på 3,5 timmar och strax efter 4. Håll tummarna för det första alternativet


och så en bild på det som grädde på moset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0