schegt

Att jag inte använt smink på sisådär två dygn förklarar min otroligt lugna helg. Inte blev det någon bio igår kväll, nej för alma gick det såklart inte att nå. Drog hem till fiffi istället för att sköta om hennes lilla barnvaktsoffer. Idag har jag beskådat mitt lag vinna mot serieledarna i elitserien och även insett hur jävla mycket jag behöver plugga inför spanskaprovet. För er som inte skådat min status på facebook så lyssna på det här: Inte nog med att vi har ett spanskaprov med typ fyra kapitel och en del grammatik, det är även så att vi har över 200 fucking glosor. Det hade minst sagt varit lättare att skjuta mig.

Imorgon är det måndag och starten för en ny vecka. Inte helt taggad på att börja dagen med en timmes och 45 minuters historialektion med min halvt döva mentor men den synen kanske har ändrats tills dess, vad vet jag.

Juste MGMT spelade ju som sagt i fredags och alma försökte i ett tafatt försök övertala mig om att konserten inte var någe bra. I alla fall var det så hennes bror och några andra hade uttryckt det. Men då kan man ju undra varför dom får fyra plus av aftonbladet. Hatar min ålder för tillfället

puss

Kommentarer
Postat av: almoe

hehe, läste också aftonbladet, kan ju legat något i det

2008-11-24 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0