shine on

Ganska otippat måste jag säga så visade carro sitt snygga nylle till matchen trots att hon knappt tränat på de senaste tre veckorna, så jag kunde vila min lilla hals och bevittna matchen från bänken. Resultatet blev ganska överlägset med sisådär 31 mål så det var en ganska kul match att kolla på. Efter matchen åkte jag hem en stund för att sedan leta mig hem till inti på söder. Vi hyrde the shining och jag vet inte riktigt vad som hände men jag tyckte i alla fall inte att den var särskilt läskig. Inti tyckte jag är en stämningsdödare och snackade sönder filmen, vi fick faktiskt se om början tre gånger. Det är nog det största skälet till att jag inte kollar på film, jag blir lätt okoncentrerad och börjar babbla om en massa andra saker istället.













                    inte så skrämmande


Nu på kvällen har jag inte gjort så himla mycket om jag ska vara helt ärlig, den största nyttan jag gjort är att jag lade upp en byrå på blocket, eller nästan i alla fall. Var helt klar sen väntade jag bara på bekräftningsmailet som aldrig ville komma. Nu ska jag antagligen kolla på andra avenyn, har ju ändå sett alla dryga 130 avsnitt och det är inte helt lätt att sluta. Jag vet inte riktigt vad det är, beroendeframkallande? Vad det än är så ska jag tillfredställa denna mystiska känsla och kolla vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0