snowballswar

Efter alla dessa spekulationer ställer ni er såklart frågan: Hur gick snöbollskriget? Tja, själv satt jag på en tråkig mattelektion medan halva skolan va ute och latja i snön. Men ni kan vara lugna, norra tycktes vara starka nog utan min hjälp och vann en säker seger mot VRG. Men jag fick allt smaka på snö denna dag, det såg inti och jacob till. Båda puttade ner mig i snön varsin gång vilket inte var helt festligt.


Resten av dagen har jag faktiskt ägnat åt skola, plugg och träning. Fast träningen kan dra åt helvete för jag gjorde illa armbågen igen vilket gör att JSM kan bli lite utsatt. Men som en så snäll far man har ska pappa åka och köpa ett skydd till mig imorgon, det var jag tydligen värd.

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0