söder

Idag var jag återställd efter min lilla sjukhetstid och var tillbaka i skolan igen. Hade endast två lektioner så det va ganska trevligt att va i skolan idag. Efter lunch drog jag, yunna och alma till södra latin för att yunna skulle haffa lite maskeradkläder tills fredag. Väl där träffade man några välkända ansikten så det va ganska skoj (haha bl a en tränare vi hade i älvsjö några månader, 90a och tyst som en mus). Efter det gick vi lite på stan och tog oss en fika och skvallrade såklart. Hittade en rätt frän tröja på tshirtstore som va prickig och färgglad, inte helt fel faktiskt. Annars har jag inte gjort så mycket denna kväll, fick någon sorts tristesskick och ville baka, men eftersom fiffi kom förbi en sväng så umgicks jag med henne så snäll som jag är.

Känner mig lite manad att skriva om valet i USA också, ja Obama vann, ja han är omtyck och ja, jag är inte insatt. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0