obstinate

En jävla massa snö och kyla har inkräktat i stockholmstrakterna vilket gjorde att min hals började svida så in i norden. Jag sa hej då till min kära mor i morse eftersom hon och hennes tantväninnor drog till Syrien och ska bo i en lägenhet hos en Muhammed. Jag har alldeles för mycket spanska att plugga än vad jag klarar av. Ja, som ni säkert hör har denna dag har varit rätt psykiskt krävande för min del. Nu har jag pluggat i flera flera timmar (rätt oeffektivt men skitsamma) och därför förtjänar jag en liten paus från eländet. Fönstershoppar på asos om man nu kan kalla det så. Kollar i alla fall ut alla tänkbara kläder som man bara vill ha men som man inte riktigt har plånboken till om ni förstår vad jag menar. Måste börja spara pengar rejält nu, resan till england drar en hel del och snart kommer ju alla dessa förbannade julklappar som ska köpas. Stämmer det att man blir gladare om man får en present där personen i fråga gjort något, typ ett halsband eller en teckning? Om det ändå hade varit så, då hade jag haft lite cash att slösa i detta nu.

Har för övrigt ryktas om att det är snöbollskrig imorgon mog VRG jarlaplan, frågan vi ställer oss är: stämmer detta? Jag packar i alla fall ner ett par vantar i min väska så att jag är lite förberedd, tänker ställa upp och köra över dom jävlarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0