catch a monster

Idag var det dags att ta fram stora vinterjackan för inte går jag till skolan i -6 C utan en sådan påpälsning. En bra sak var i alla fall att den fick plats i mitt minimala underskåp. Hade tre otroligt givande lektioner, som alltid på norra real. Fick reda på att vi har sjukt mycket att plugga in till spanskaprovet nästa vecka. Kom precis hem från en fika med sassa och stina, otroligt trevligt må jag säga. Annars sitter jag och grämer mig lite med tanke på att MGMT spelar på debaser ikväll, hade inte vart helt fel att vara tjugo bast så man kunde dra med sig alma dit och digga. Nu ska jag ta en powernap för att bli lite piggare och taggad inför kvällen. Ha en trevlig kväll gottfolk!

Kommentarer
Postat av: alma

snart är vi tjugo snart, då ska vi gå på alla dom nya banden som då har fångat vårt förtroende!

2008-11-21 @ 17:41:50
Postat av: sara

sv: men snart är inte snart nog vafan :/

2008-11-21 @ 20:43:56
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0