maskerad

okej gårdagen vart rätt lyckad. Åkte hem till yunna och fixade till min perfekta tjuv-outfit. Bestod av fiffis randiga leggings, yunnas shorts, en tröja från långohlmen som jag fick när jag praoa och så såklart en ögonmask som jag klippte ihop at pappas piké. Åkte in till lokalen med folk som alla va utklädda till diverse saker. Gulligast av alla måste nog vara alma och annika som klädde ut sig till blåbär respektive morot, übersött. Vi dansade en del på det kladdiga golvet och snackade med en massa roliga människor, det va rätt nice. Sen åkte jag, ella hem till annika och satt och snacka tillsammans med martin och annikas tvillig johan. Hela kvällen fick jag kraxa mig igenom eftersom min röst är en fucking jävla katasrtof. Har druckigt tre koppar te idag men inte har det blivit bättre för det.

Ikväll tror jag att jag inte ska göra nåt speciellt, lutar åt bio men är inte helt säker. Vore ganska trevligt, har inte varit på bio på månader plus att jag inte vill göra något ansträngande.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0