Värdelösa stunder är riktiga stunder

  
Efter många motgångar överlevde jag även denna onsdag. Det fanns några riktigt värdelösa stunder till exempel då jag spiller min tallrik med yoghurt över mig själv och min mobil. Vi överlevde båda två men fy så jobbigt det var, helt värdelöst.  Bestämde mig för att kolla på sverige-holland men så fort jag satte mig framför tvn släppte sverige in mål och då kändes det helt plötsligt inte lika lockande längre, värdelöst. Nåt lika tråkigt är att jag fått ett kravbrev från älvsjö aik där det står att jag ska betala 1000 spänn på en säsong jag inte ens spelat, värdelöst. Seriöst jag borde bli emo. Ska nog köra på tokio hotel, depp och uppskurna armar, det låter det. Nej usch och fy, så kul ska vi inte ha det. Nu ska jag sluta klaga på alla värdelösa saker i mitt liv, gör varken mig själv eller någon annan gladare. Fick precis en stor tallrik glass av pappa så nu ska jag bänka mig framför desperate och bara leva.


Buss och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0