vinster

Som sagt så såg jag twilight igår och inte kan jag väl säga något annat än att den var riktigt bra. Att huvudpersonen var skadligt snygg gjorde det hela ännu bättre. Sjukt länge sen jag såg en riktigt bra film. Jag är inte filmtypen och när jag väl ska se en film brukar det vara en dålig. Som ikväll, filmkväll hos edvin såg vi en jävligt dålig film som hette pineapple express. Första timmen handlade bara om knark och sista 40 om att skjuta så många som möjligt.



Idag var det junior-SM som gällde. Spelade först mot Kalix där vi vann med  22-17 och sedan mot Trollhettan som vi vann över med 22-20. Vinst imorgon betyder att vi går vidare till steg 4 så vi får hålla tummarna. Nej nu måste jag sova, samling halv 10 imorgon. Godnatt people

Kommentarer
Postat av: almoe

vad kul, var du där? :) vilka var med?

2008-11-30 @ 11:52:38
Postat av: sara

japp det va skoj :) yunna, edvin, love & henrik jao

2008-12-01 @ 17:23:57
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0