dalarna

o herregud vilken helg. I fredags träffade jag fiffi tillsammans med frans och pierre som gick i min klass i några veckor, vi hade ingen direkt plan med kvällen så vi hamnade tillsist på café 60. Sen så kom jag på att jag inte nämt att jag skulle till dalarna i helgen, eller? Äsch det tåls att nämnas igen i alla fall. Jag spelade ju junior-sm förra helgen och idag och igår har jag spelat flick-sm i södra dalarna. Vi fick sova på stadshotellet i antagligen världens skönaste säng och så fick vi äta frukost medan man vila ögonen på Lasse Åberg, japp han bodde på samma hotell som oss. Igårkväll åt jag även riktigt jävla god thaimat mums filibabba.

Vi spelade två matcher igår och två idag.

HK Järnvägen - Spårvägen HF 14-24
SK Tirfing - Spårvägen HF 8-37
Ludvika HF - Spårvägen HF 9-31
Skå IK - Spårvägen HF 12-28



Igår hade vi även bäst målskillnad av alla 140 lag som deltog, inte illa. Nu är vi vidare till steg 3 där det återstår ungefär 40 lag eller något.

nu ska jag skriva ut min svenska. puss

Kommentarer
Postat av: your alma

du är så duktig min handbollsspelande affrovän!

2008-10-05 @ 22:02:42
Postat av: sara

haha tack alma :) jag sitter och funderar på ett sjukt bra smeknamn till dig också, någon dag kommer det nog.

2008-10-05 @ 22:12:41
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0