dålig start på dagen

Vaknade 10.00 imorse. jag började 9.15. Så jag försov mig i 3 och en halv timme eftersom jag skulle upp jättetidigt för att plugga, great. Som tur var missade jag bara en lektion sen hade vi nästan 3 timmars håltimme så jag kunde chilla ganska rejält. Annars har det bara varit en vanlig skoldag och nu på kvällen har jag finslipat min inlämning så nu har jag skickat in den, känns skönt att bli av med den. Det stora problemet är att vi har prov på antiken på onsdag och jag kan seriöst ingenting och då menar jag det verkligen. Det blir till att läsa många sidor ikväll och imorgon, ser fram emot det. Förutom att plugga denna måndagkväll har jag bevittnat hammarby gjort 3 sjukt snygga mål mot et sjukt dåligt djurgårn. Lika kul varje gång att se djurgården åka på spö. Nu ska jag plugga och facebooka litegrann, puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0