en vanlig dag typ

Skola idag as usual. trots att jag pallrade mig upp runt sex-snåret så har jag kännt mig förvånansvärt pigg idag. Det kanske delvis beror på att jag inte ansträngt mig så mycket på lektionerna utan istället roat mig med att prata. På gymnpan körde Joha skiten ur oss och tanken var att vi skulle ha träningsverk imorgon. Det är fan inte okej att ha ett fyspass på gympan samma dag man har löp-, styrke- och handbollsträning. Efter gympan kom man till spanskan med lite rosiga kinder och allt som hör till. Fick reda på resultaten från provet och gissa vad? VG+ som jag ALLTID lyckas få. Om jag inte hade vart så slö hade jag rotat fram alla gamla spanskaprov och jag kan garantera er att åtminstone fem andra prov står det VG+ eller MVG- på. Så irriterande. 2,5 poäng ifrån liksom. gaah

Håller på att ladda ner deserate housewives säsong 5 nu, så spännande ju. Den är på 63% så nu ska jag ta enpowernap, se på lite av avsnittet, sen är det bara handboll som gäller. Är ruggigt otaggad. Och jag borde verkligen plugga till matteprovet tills imorgon, kom även på att vi har en svenska essä-fråga-övning som man borde förberett. Skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0